Kössin kimppatalli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Höpinäketju ja polttelevat kysymykset ☕

+6
Elviira Talvilahti
Kristiina Hirvonen
Amira Liljeroos
Liana Vala
Eikka Wästersund
Viktor Ikävalko
10 posters
Siirry alas
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori
Viestien lukumäärä : 49
Ikä : 27

Höpinäketju ja polttelevat kysymykset  ☕  - Sivu 4 Empty Vs: Höpinäketju ja polttelevat kysymykset ☕

To Loka 06, 2022 12:39 pm
Tein tuonne esittelyjen puolelle vielä tilannetopicin johon voi jokainen tehdä oman viestinsä johon voi merkkailla poissaoloja ja hahmon tilannetta. Ajattelin että näin kaikilla ois helpompi käyttää toisia tarinoissa kun tietää niiden tilannetta. Ettei joku esimerkiksi kirjoita hahmoa Kössiin päivälle jolloin se on oikeasti toisella puolella Suomea (kärjistetysti) Höpinäketju ja polttelevat kysymykset  ☕  - Sivu 4 1f602 Sinne voi kans lisätä jos on jotain vakio aikatauluja ja muuta tietoo mitkä helpottaa muita. Radikaalit mielialan muutoksetki on näppäriä jos vaikka hahmo on jostain syystä vaikka normaalia masentuneempi tai hiljaisempi jonkin asian takia.
Sara Vasankari
Sara Vasankari
Viestien lukumäärä : 42
Ikä : 29

Höpinäketju ja polttelevat kysymykset  ☕  - Sivu 4 Empty Vs: Höpinäketju ja polttelevat kysymykset ☕

Su Loka 09, 2022 7:59 pm
Pihattoon on muuttamassa lämppäriruuna Lassi. Omistajan nimi meni puhelussa vähän itseltä ohi, mutta nuori oli omistaja kuulemma...

Karsinapaikastakin on tullut kyselyitä, jaan viimeisen karsinapaikan viimeistään ensi viikolla. Sen jälkeen valta on meillä kaikilla päättää seuraavat tulevat tallilaiset, kun sen aika joskus taas on  Höpinäketju ja polttelevat kysymykset  ☕  - Sivu 4 1f60f

Jaa teinpä Gobillekin tarinantynkää pienen tauon jälkeen! Meni koko päivä piirrosta tehdessä, joten selän huutaessa hoosiannaa ei huvittanut enää jäädä kyyryyn kirjoittelemaan  Höpinäketju ja polttelevat kysymykset  ☕  - Sivu 4 1f602  Nyt voikin hyvillä mielin avata minidonitsipaketin ja valmistautua BB:n katteluun.

(Tallin sivuille muuten lisätty pieni kuvituskuva kentästä, jos haluaa käydä kurkkimassa!)
Liana Vala
Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 24

Ti Loka 18, 2022 7:36 pm
Mun lokakuu onkin ollut oletettua kiireisempi, niin mitään tarinaa tai muuta tässä ei ole oikein ehtinyt Shocked Ehkä tämä tästä taas pikkuhiljaa. Kunhan ehdin istua oikeasti alas, otan kupin teetä ja lähden lukemaan teidän muiden tekstejä ihan urakalla!
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

Ti Loka 25, 2022 9:07 pm
Mullaki tässä ollu kiireitä ja nyt iski flunssa nii oon aikalailla söngyn oma nyt tovin. Päivittelin kuitenki tallivuoro listoja ja jos siellä on huomautettavaa niin kertokaa ihmeessä. Yritin kattoa työvuoroja jne tilannetopicista joidenkin kohdalla ettei osu niiden kaa päällekäin
Eikka Wästersund
Viestien lukumäärä : 30

Ke Loka 26, 2022 11:28 am
Mä muistin taas tän ravureista kirjoittamisen ilon kun odottaa tuloksia ihan tuskassa Very Happy Nyt on kuitenkin vanhoista starteista kirjotettu ja päästään kirjoittamaan pian uusista juoksuista ja niiden tuloksista.
Eikka Wästersund

To Loka 27, 2022 1:09 pm
Tuplapostailen, mutta olisiko joku halunnut lähteä Eikan kanssa neljänpäivän raviretkelle nyt loppuviikosta kun noita raveja on? Ensimmäisistä olikin tullut jo tulokset nopeasti joten päätin että miksipä ei kirjoitella samalla kaikista kilpailuista Very Happy
Sara Vasankari
Sara Vasankari

Pe Marras 04, 2022 7:29 am
Kössin talli on nyt täynnä!

Vikalle karsinapaikalle on otettu Tähkä-suokki, lisäilen viikonloppuna sivuille. Tästä eteenpäin siis homma on tallilaisten käsissä uusien tallilaisten haun suhteen sitten jos ja kun joskus tulee taas ajankohtaiseksi etsiä uusia hahmoja joukkoon.

Joel Männistö tykkää tästä

Joel Männistö
Joel Männistö
Viestien lukumäärä : 9
https://salaovi.net/horses/hevoset/ew-let-me-burn-it-down/

Ma Marras 07, 2022 2:51 pm
Vähän on ollut kaaoottinen syksy tässä IRL niin täällä tarinointi ei kovin vauhdikkaasti ole lähtenyt käyntiin, mutta eiköhän jossain vaiheessa taas kuulla Joelin ja Brunon kuulumisia. 

Ainakin osallistuttiin Nuppulanharjun maastotaitokilpailuun 12.11. (http://nuppulanharju.weebly.com/maastotaitokilpailut121122.html). Onko täältä muita lähtijöitä? Smile
Viktor Ikävalko
Viktor Ikävalko
Viestien lukumäärä : 14

To Marras 17, 2022 9:12 pm
Mulla on ollut kaiken maailman tuotokset tulilla ja melkein valmiina, mutta tää on kyllä ollut niin hektistä, ettei tässä ole kerennyt edes koneelle istahtaa! Ehkä täytyy tehdä vähän pidempi, missä olisi takautuvasti useamman tapahtuman kuulumisia - niin kaoottiselta kuin se kuulostaakin!

Mekin osallistuttiin Mallan kanssa maastotaitokilpailuihin ja oltiin kolmansia, onnittelut jaetusta voitosta tosin kuuluu sinulle, Joel!
Sara Vasankari
Sara Vasankari

Ma Helmi 13, 2023 2:51 pm
Pyörittelin sellaista mielessä, että pitäiskö Kössin sivut siirtää jonnekin yleishyvälle ilmaispalvelimelle ja antaa tallilaisille tunnukset? Ei muuten muttaaaa (😂😂) mulla on niin monta rautaa tulessa, että ehdin varmaan kerta puoleen vuoteen päivittää noita sivuja esimerkiksi hevoslistausten osalta.

Lisäksi kun Marjahilla ilmoitti keskustan puolella lopettavansa, niin oletan että Kosti siis muuttaa myös pois tallilta? Lassinkaan omistaja ei ole edes rekisteröitynyt foorumille, joten todennäköisesti siis kaksi vapaata paikkaa olisi, jos jollain tai jonkun tutulla on tarvetta. Ehkä pitäisi pikkuhiljaa keväällä vähän kysellä muidenkin jatkosuunnitelmia!
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

Ke Helmi 15, 2023 9:09 am
Mä itse asiassa just kysyin Marjahillalta asiasta ennenku ees hokasin että oot täällä maininnu siitä Very Happy ku tulin vastaileen jatkanko niin siinä tuli mieleen.

Mitä tulee noihin Kössin sivuihin niin se vois kyllä olla että halukkaille voi antaa niitä tunnuksia ja siirrellä ne johonkin muualle. Itsellä ei oo tällä hetkellä pahemmin aikaa kirjotella, mutta kyllä mä tyyliin hevoslistausta ja karsina ja tarhauslistoja ehtisin nopeasti aina päivitellä kun tarvetta.
Sara Vasankari
Sara Vasankari

Ke Maalis 29, 2023 8:09 pm
Ottaisko joku vetovastuun Kössistä? Voi laittaa säpölläkin viestiä jos ei täällä halua, helganpiirretyt@gmail.com
Yksärikyselyäkin on tullut Keskustan yksityisviestien kautta, eli uusia naamojakin sais mukaan!

Edit: Letun ja Rumpen Reetta ottikin jo koppia tästä ja mielelläni siirrän vastuun eteenpäin hänelle. ♥

Mun täytyy varmaan jättäytyä porukasta pois Saran/Gobin ja Riitan/Áran kanssa, kun mulla on niin monta rautaa tulessa, että ei vaan löydy aikaa. Smile
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

Pe Maalis 31, 2023 10:03 pm
Tulikin siitä nyt sitten mieleen, että miten jatkossa valitaan uudet tallilaiset? Tottakai yhdessä voidaan se tehdä, mutta onko tietty hakuaika jonka jälkeen tyyliin äänestetään vai täytetäänkö paikkoja sitä mukaa kun sopivia löytyy.
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

La Huhti 01, 2023 7:28 pm
Tässä olisi minun ehdotukset miten uusien tallilaisten valinnat voisi tehdä. Ilmoittakaa omat mielipiteenne niin päästään hakemaan poppooseen uusia henkilöitä Smile

Vaihtoehto 1.
Hakuaika kestää tietyn aikaa jonka jälkeen jokainen kertoo ketkä hakijoista haluaa mukaan. Esimerkiksi jos karsinapaikkoja on vapaana 2, mutta hakijoita 5 niin jokainen kertoo kaksi omasta mielestä sopivinta henkilöä. Eniten ns. ääniä saaneet saavat tallipaikat. Tasapeleissä voi joko äänestää uudestaan tai arvotaan, ihan miten sovitaan.

Vaihtoehto 2.
Hakuaikaa ei ole rajattu mitenkään, vaan paikat täytetään sitä mukaa kun sopivia ehdokkaita ilmaantuu. Tässä vaihtoehdossa helpoin olisi varmaan, että jos yli puolet tallilaisista on sitä mieltä että henkilö on sopiva mukaan niin hakija saa tallipaikan.

Vaihtoehto 3.
Onko sinulla jokin muu ehdotus? Kerro ihmeessä!
Eikka Wästersund

Ke Huhti 05, 2023 10:21 am
Noi ehdotukset kuullostaa kyllä ihan kivoilta. Mä mietin et oisko tuo ykkönen ehkä kuitenkin pikkusen parempi? Toisaalta sitten taas kakkosen kautta porukan ei tarvitsisi odotella sitä että paikkojen hakuaukeaa.

Mutta siis long ramble short: kuullostaa hyvältä ja mulle sopii kumpi vain ehdotus
Joel Männistö
Joel Männistö
Viestien lukumäärä : 9
https://salaovi.net/horses/hevoset/ew-let-me-burn-it-down/

Ke Huhti 05, 2023 10:31 am
Mun mielestä vaihtoehto 1 kuulostaa hyvältä ainakin siinä tilanteessa, että tallipaikkoja on tarjolla vähemmän kuin kiinnostuneita.

Jos taas hakijoita on vähemmän(tai yhtä paljon) kuin tarjolla olevia tallipaikkoja niin mun mielestä ei tarvitse erityisesti äänestää, vaan kaikki voi olla tervetulleita. En näe et olisi kovin järkevää rajata pois tallilaisia, jos se tarkottaisi että jäisi tyhjiä karsinoita.

Ja jos joku kyselee tallipaikkaa hakuajan ulkopuolella niin sitä voi sit harkita tilannekohtaisesti. Esim. jos ajatuksena on et ihan pian on virallinen hakuaika niin sitten ei välttämättä luvata tallipaikkaa, mutta jos hakuaika on just ollut ja on jäänyt tyhjä paikka, niin silloin voidaan ottaa heti mukaan.

Kuulostaako tää yhtään järkevältä?
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

Ke Huhti 05, 2023 10:37 am
Itsekin olen vähän ensimmäisen kannalla, että jos nyt alkuun näiden usean paikan kanssa otettaisiin tuo vaihtoehto 1 ja hakuaika olisi esim viikon tai kaksi? Sain sen käsityksen, että nyt voisi olla useampi hakija kiinnostunut. Sitten jatkossa kun paikkoja aukeaa hajanaisesti aina yksi tai kaksi kerrallaan niin jos sitten pidetään sellainen haku että niitä täytetään sitä mukaa kun vain sattuu sopiva tallilainen? Jatkossa porukka olisi kuitenkin tietoinen tästä tulevasta järjestelystä niin halukkaat osaa tarkistella foorumia säännöllisesti. Voisi myös sitten jatkossa pitää yhden viestiketjun näitä tallipaikkojen hakuja varten jota päivitetään että onko paikkoja vapaana vai ei.

Miltä tämä kuulostaa?
Alva Ainio
Alva Ainio
Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 24

To Huhti 06, 2023 12:16 pm
Mun mielestä kans tuo ykkönen kuulostaa paremmalta! Tässä toki se, että ehkä kannattaa sitten ns. äänestys pitää "suljettuna" ettei kukaan pahoita mieltään esim. saamiensa 'äänten' perusteella.

Lisäksi pohdin, että olisi varmaan kiva perustaa joku discord tms. kanava, jonka kautta olisi ehkä helpompi kommunikoida ja sumplia vaikka tarinakuvioita? Mutta aivan ihanaa Reetta, että jaksoit ottaa Kössin vedettäväksesi!! Pitäisi selkeästi tässä yrittää taas ehtiä aktivoitumaan Very Happy
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

To Huhti 06, 2023 6:51 pm
Siis toki suljettu äänestys järjestää että pistemäärät näkee ainoastaan minä ja mahd. muut tallilaiset.

Itse olin kans ehdottamassa että haluaisko porukka siirtyä discordiin jutustelemaan. Itsellä ainakin sieltä tulee kaikki ilmoitukset puhelimeen niin pystyisi nopeammin keskusteleenkin asioista ja mukavamminkin Smile
Reetta Honka
Reetta Honka
Moderaattori

Ma Huhti 17, 2023 11:15 am
Tein esittelyihin sellaisen muutoksen, että jokainen tekee oman aiheensa omalle hahmolleen ja se toimii samalla kaappina. Sinne saa jokainen tehdä useamman viestinkin jos haluaa että ekaan laittaa esittelyn, tokaan vaikka hahmon kaappia jos sellaista haluaa kasata, kolmanteen vaikka kisoja ja/tai valkkoja jne. Että jokainen saa rakentaa omanlaisensa siitä, mut voi toki olla pelkkä esittelykin yhdessä viestissä.

Että jos viitsitte tehdä omille hahmoille oman sivunsa kuten oon tehny Reetalle Smile
Sponsored content

Takaisin alkuun
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa